اعلام ظرفیت دوره های با آزمون و بدون آزمون کاردانی نظام جدید
نوشته شده توسط : sevda

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای گفت: ثبت‌نام در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی از روز یکشنبه، ۱۱ خرداد آغاز شده است و آخرین مهلت ثبت‌نام ساعت ۲۴ روز یکشنبه هفته آینده ۱۸ خرداد است.

او در ادامه درباره آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون نیز گفت: تا صبح امروز سه شنبه ۱۳ خرداد، ۸ هزار ۷۷۶ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

زرین‌آمیزی بیان کرد: این آزمون روز جمعه ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور لغایت پنجشنبه ۱۳ شهریور با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره ظرفیت دوره‌های با آزمون و بدون آزمون کاردانی نظام جدید نیز گفت: ظرفیت بدون آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی ۱۰۰ هزار و ۹۵۶ نفر در ۲ هزار و ۷۲۶ رشته محل و ظرفیت با آزمون ۱۵۱ هزار و ۵۲۹ نفر در ۳ هزار و ۷۴۳ رشته محل است.

  • دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی

به داوطلبان توصیه می‌شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس براساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان، اطلاعات لازم را براساس بند‌های برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد کنند. راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام، دانش آموز سال آخر بوده و موفق به دریافت مدرک دیپلم نشده‌اند، در این مرحله، درج معدل برای آنها الزامی نیست. این داوطلبان باید از روز سه شنبه، ۱۱ شهریورلغایت پنجشنبه ۱۳ شهریور با مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات در سایت این سازمان نسبت به درج و یا ویرایش معدل دیپلم اقدام کنند. بدیهی است عواقب ناشی از عدم درج معدل به عهده شخص داوطلب خواهد بود.

دانش‌آموزان و یا فارغ‌التحصیلان شاخه تحصیلی نظری مجاز به ثبت‌نام در این آزمون هستند. این داوطلبان ضمن داشتن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، توجه داشته باشند که فقط مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی کاردانی ناپیوسته هستند و معدل آنها در مقایسه با داوطلبان شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای و کاردانش در رشته‌هایی که پذیرش آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد تراز خواهد شد. نحوه تراز معدل و عنوان رشته‌های کاردانی ناپیوسته در دفترچه راهنما درج شده است.

داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته دقت کنند. بدیهی است که در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون، مطابق مقررات و ضوابط رفتار خواهد شد.

چنانچه داوطلبی در مرحله ثبت‌نام اقدام به ارائه اطلاعات غلط کند و یا در ارسال عکس خود مرتکب اشتباه شود (اعم از اینکه سهوا و یا عمدا باشد) به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد .

منبع : اعلام ظرفیت دوره های با آزمون و بدون آزمون کاردانی نظام جدید





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: